Історія закладу освіти

Ірпінська спеціалізована загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 12 з вивченням іноземних мов (школа лінгвістики) імені Заріфи Алієвої Ірпінської міської ради Київської області – «Флагман освіти і науки України» (2008 і 2011 р.р) на шляху до побудови Авторської Школи Лінгвістики і Духовності

Навчальний заклад є Школою Кембриджського університету в Україні (на основі підписаного в 2013 р. Меморандуму про співпрацю); партнером Пірсон (на основі укладеної в 2015 р. угоди між школою і представництвом міжнародної освітньої групи Пірсон Ед'юкейшн (Велика Британія), що представляє групу освітніх партнерів Пірсон - Дінтернал та Естуа; TWINNING SCHOOL, учасник Всеукраїнського експерименту з апробації нового Державного стандарту початкової загальної освіти (2017-2018 н.р.)

Школа плідно співпрацює з представництвами іноземних видавництв в Україні.

У школі працює висококваліфікований колектив педагогів-однодумців з інноваційним творчим потенціалом, якісний склад якого становить 70%.

У 2011 році педагогічний колектив школи нагороджений дипломом Міжнародного академічного рейтингу популярності «Золота фортуна» і почесною відзнакою «Трудова слава».

За участь у дев’яти міжнародних виставках «Сучасні заклади освіти» педколектив школи нагороджений численними дипломами Міністерства освіти і науки України, Срібною та п’ятьма Золотими медалями у таких номінаціях:

За «Високі творчі досягнення в інноваційному оновленні національної системи освіти», «Упровадження у навчально-виховний процес освітнього закладу інноваційних педагогічних технологій, «Міжнародне співробітництво закладів освіти і наукових установ», «Активне впровадження інноваційних освітніх технологій, плідну науково-педагогічну діяльність з інноваційної модернізації освіти», «Вагомий внесок у розвиток національної освіти», «Міжнародну співпрацю як невід’ємну складову інноваційного розвитку національної освіти», «Розробку і впровадження інноваційних проектів, тренінгових технологій, програм і рішень для осучаснення навчального процесу та підвищення рівня знань молоді».

Вироблений комплекс заходів управління, спрямований на формування та забезпечення умов інноваційного розвитку:

- стабільне розширення мережі спеціалізованих класів (із 58 – 34 – спеціалізовані, де поглиблено з 1 класу вивчається англійська мова);

- зростання кількості іноземних мов, які вивчаються, як друга іноземна, з 5 класу (на даний момент їх 7);

- планується введення третьої іноземної мови (на даному етапі вона вивчається на курсах польської мови, організованих на базі школи);

- введення двох видів гуманітарного профілю: «українська та іноземна філологія»;

- часткове застосування білінгвального навчання (на уроках зарубіжної літератури);

- планується введення технологічного профілю на основі впровадження білінгвального навчання на уроках фізики, хімії, математики;

- факультативне вивчення іноземних мов на платній основі навчання;

- повнокровне широкомасштабне функціонування шкільної учнівської організації «Країна Роксоланія», в основі діяльності якої лежить пошук і творчість на основі чіткої авторської системи проведення шкільних традицій та традиційних свят.

Забезпечено функціонування цілісної системи взаємодії суб’єктів інноваційних процесів (керівництво – вчителі – учні, батьки, представники шкіл-побратимів, посольств, акредитованих в м. Києві, чиї мови вивчаються в закладі, Британської ради в Україні, Кембриджського університету в Україні, лінгвістичних вузів, іноземних видавництв в Україні), з метою створення та забезпечення умов стабільного інноваційного розвитку, якому притаманні пошук і неповторно-оригінальні підходи.

Функціонує належна матеріально-технічна база, яка відповідає специфіці школи. Заклад завдяки встановленим багаторічним стосункам і співпраці з різними представництвами і установами, участі в різного типу конкурсах має широкий доступ до інформації, необхідної для інноваційної діяльності, має змогу отримувати теоретичні і практичні знання про впровадження інновацій в Україні і за її межами. У закладі функціонує сучасний Інтернет-центр, освітній процес забезпечений мультимедійним супроводом.

Створений сприятливий психологічний мікро-клімат, який спонукає учасників інноваційних процесів до розкриття творчого потенціалу, співпраці, партнерства з метою розвитку інноваційних знань, поповнення інноваційного досвіду, усвідомлення своєї місії – побудови навчального закладу нового типу – Авторської школи- конкурентоспроможного навчального закладу, що навчає і виховує конкурентоспроможних майбутніх випускників.

/Files/images/IMG-7ebde53a2641fb3f685f405bd586996e-V.jpg /Files/images/IMG-ebce010171545bce04be0ceac64c7129-V.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 0

Коментарi

  • Yoldods

    2018-02-15 21:30:22

    Acheter Kamagra Fr Robinaxol [url=http://cialicost.com]cialis[/url] Best Prices On Viagra Cialis Viagra And Levitra Viagra Wirkung Bei Gesunden...

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.